Ear cuff

Har nu material till nya ear cuffs, dock tar de slut direkt :) Men ni som beställt innan har jag lagt undan till, jag har lite dålig koll just nu, men på söndag eller måndag ska jag se till att få ordning på allt. Så ni som beställt tar jag kontakt med på söndag eller måndag :) Förresten så ear cuffen med kedjan och korset är det några små ändringar på, man ser knappt skillnad men här har ni bild :)
Ändringarna är att det är en till ring mellan korset och örhänget, sen är ear cuffen lite annan färg, men inte så tydligt som på bilden. När man har den på sig ser man inget skillnad.

Kommentarer
Postat av: :)

Hur beställer man?

2011-06-07 @ 18:39:01
Postat av: Anonym

hur mycket, kostar den? :)

2011-07-19 @ 21:30:02
Postat av: Viktoria

Sv till :): Du får maila mig [email protected]



Sv till Anonym: Den här ear cuffen kostar 59 kr;

2011-07-29 @ 12:01:52
Postat av: nicole

hej vicktoria :)

nicole här från laget eller ja det laget vi gick förra året om du vet vem jag är :)

hehe . ja men vafd kostar en sån ? :)

2011-10-07 @ 20:45:26
URL: http://nikkkiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0